Ekstremt, Vidar Kleppe!

I dagens Fædrelandsvennen henstiller Demokratenes Vidar Kleppe igjen til at de ekstreme skal sendes ut av landet og hjem dit dem kommer fra. Det er selvsagt fristende å replisere med en gjennomblaut kommentar om at jeg har tatt det til etterretning og bestilt flybillett til Kleppe. Men jeg skal la være. Egentlig har jeg for lengst bestemt meg for å ikke la mannen påvirke verken blodpumpa eller tidsbruken min. Egentlig har jeg tenkt at det er bortkastet energi å kaste bort velfortjente kalorier på en mann som kaller andre mennesker for “ugress og tistler i samfunnet (…)”. Men, det er tidvis vanskelig å la være. Jeg har ingen problemer med at Vidar og jeg står lysår fra hverandre politisk. Det er helt greit at vi er uenige i innvandrings- og integreringspolitikken. Men det jeg ikke synes er greit – er når vi ikke kan snakke skikkelig om andre mennesker. Jeg skal gi meg med det. Har ikke tenkt å kaste bort mer av arbeidsdagen på dette, Vidar – men oppfordrer deg til igjen å lese dine egne ord fra leserinnlegget i dagens avis. De får meg til å visne litt innvendig.

La gartnerne gjøre jobben sin. Her må det lukes – med hard hånd. Ugress og tistler i samfunnet vil vi ikke ha.”

1 kommentar

Filed under Valg 2011

One response to “Ekstremt, Vidar Kleppe!

  1. Monica

    Og jeg som alltid har syntes at tistler er så koselige?

Legg igjen en kommentar

