Nerdemodus

Dersom noen mot formodning skulle lure på om jeg hadde erklært internett som en flopp, blogg som full stopp og flyttet til ytre Mongolia, så kan jeg trøste med at jeg bare har en aller så liten nerdepause. Nærmer meg slutten av studier som sikkert burde vært unnagjort før jeg startet livet som profesjonell broiler. Men nå er jeg der snart! På tirsdag skal masteroppgaven «Bridge over troubled water» leveres. For de som måtte være spesielt interesserte så handler den i grove trekk om å gjøre et case-studie av samspillet mellom folkeaksjoner og politiske prosesser i en norsk kommune. 

Så vet dere det. Jeg skriver altså. Men ikke for dere – akkurat nå.

Legg igjen en kommentar

Filed under My life

Legg igjen en kommentar

