Lenge leve…

Scan100360013

(på bildet har jeg til opplysning ferie. Det er dog noen ti-år siden)

Hva i h… skjer egentlig? Det spørsmålet fikk jeg her en dag. Hva mener du med det, svarte jeg. – Du er nesten ikke på lesesalen, du oppdaterer Twitter med meget ujevne mellomrom, Facebook-statusen står stille og bloggen har vært i dvale i over en uke. Ha, ha – ja, jo, sant nok. Jeg har faktisk innvilga meg litt ferie. Ikke sammenhengende og bortreist ferie – men likevel litt feriefølelse i plaskeværet. Jeg har ikke slutta med noe, men trappa kraftig ned på både Twitter, Facebook, blogg, lesesal og jobb. I alle fall for to uker. Mandag er jeg tilbake for fullt, og jeg har startet opptrappingen. I skrivende stund sitter jeg i 15. etg på Plaza og lurer på om så høye bygninger kan knekke på midten (det er der jeg er), hvis stormen blir for sterk? Mine 10 turkamerater har våget seg til Valle Hovin og Madonna-konsert. For de som kjenner meg ør lite granne, så vet dere at kvinnelige vokalister (eller annen musikk…) ikke er min sterkeste side. Lenge leve tak over hodet i slike stunder. Mer bekymret er jeg for å kombinere flymaskin med storm nedover mot Sørlandet i morgen. Hvorfor bestilte jeg ikke togbillett sa du??!!??

(Forøvrig vil jeg ønske Kari Henriksen, Ap’s førstekandidat, velkommen inn i valgkampen. Sent, men ikke særlig godt. Personlig ønsker jeg meg en robot til å ta seg av den daglige (neppe…) husvasken. Kan det ordnes?)

Legg igjen en kommentar

Filed under My life

Legg igjen en kommentar

