Ny blogg? Nå igjen?

020908rtb0041

Foto: Rita Tvede Bartelomei, Lindesnes Avis

Ja da, jeg vet det. Det ser ut til at jeg ikke klarer å vedlikeholde en blogg mer enn i noen timer av gangen. Til mitt forsvar så er det en ufrivillig manglende handling. Jeg vil, jeg vil – men jeg får det virkelig ikke til. Tror i stor grad det er hukommelsen som ikke vil ta inn over seg at bloggen min finnes. Men optimist som jeg er, så prøver jeg igjen. For sikkert trettende gang. Denne gangen prøver jeg en ny vri: Ny blogg. Den gamle forkastes, slettes og glemmes. Den nye introduseres, opprettes og huskes! Så frem ikke hukommelsen kødder med meg igjen og timeplanen gir meg litt friere tøyler. Lykke til – til meg selv!

Legg igjen en kommentar

Filed under Diverse

Legg igjen en kommentar

